Bestellen & betalen bij BikeDeals

Voorraad en levertijd

Bij BikeDeals hebben we de meeste voorraad in ons centrale magazijn. Dit betekent dat jouw tweedehands fiets meestal binnen een week na bestelling klaar is voor verzending. Je fiets wordt dan volledig gebruiksklaar gemaakt, inclusief eventuele accessoires die je hebt besteld.

 

Fiets alleen op voorraad in de winkel?

Soms is jouw maat alleen nog in een van onze winkels beschikbaar en niet in ons magazijn. In dat geval kun je de fiets online bestellen of direct naar de winkel gaan. Houd er rekening mee dat de fiets in de winkel mogelijk nog niet afgemonteerd en rijklaar is. Dit betekent dat je de fiets niet direct mee kunt nemen bij een winkelbezoek.

 

Bestelling wijzigen of annuleren

Wil je iets wijzigen aan je bestelling? Geen probleem! Je kunt je bestelling kosteloos wijzigen of annuleren. Dit betekent dat je altijd nog een andere fiets kunt kiezen of producten aan je bestelling kunt toevoegen. Neem contact met ons op en houd je orderbevestiging bij de hand, zodat we je snel kunnen helpen.

 

Annuleren na verzending

Als je je bestelling wilt annuleren nadat deze is verzonden, kun je de bestelling weigeren bij bezorging. Als we al een betaling van je hebben ontvangen, storten we het aankoopbedrag snel terug. Houd er rekening mee dat de verzendkosten niet worden vergoed.

 

Betaalopties

In onze winkels kun je alleen met Pin betalen. Tip: Zorg dat je pinlimiet hoog genoeg is. Bij een bestelling in de webshop kun je betalen via iDeal, VISA en GiroPay.

 

Betaling mislukt of geweigerd

Heb je met iDEAL betaald, maar twijfel je of de bestelling is gelukt? Controleer of het geld is afgeschreven. Is er geen geld afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt en de bestelling niet geplaatst. Is er wel geld afgeschreven, maar heb je geen orderbevestiging ontvangen? Soms kan het even duren voordat wij je betaling ontvangen. Als je na 24 uur nog geen orderbevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Houd je ordernummer bij de hand; dit staat altijd bij de afschrijving vermeld.

 

Facturen

Je ontvangt de factuur van je bestelling een dag na levering per e-mail. Ben je de factuur kwijt? Heb je een proforma factuur nodig? Of zoek je een oude factuur vanwege een garantiekwestie? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag verder.